  • Data: 2020-01-24 21:09:22
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e2b430a$0$543$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 24.01.2020 o 19:01, J.F. pisze:
    >Nawet nie chce mi się komentować.

    No ale jakos tak to wyglada, czesciowo wedle Twoich slow.

    Powinno byc normalnie zapisane "postepowanie wyjasniajace" i by sobie
    prokurator sprawdzil bez wysysania zarzutow.

    >A jeśli to jednak ostatecznie będzie "katastrofa"?

    No to sie zmieni zarzut zgodnie z sytuacja, w czym problem ?
    Sam przeciez pisales, ze pierwszy nieistotny.

    Tylko ... tam rozni po kolei walili, wiec nie bardzo widze jak ma z
    tego wyjsc katastrofac.
    Chyba ze kierowcom zwykle wypadki, a drogowcom - katastrofe.

    >Teoretycznie wiele pasuje i ten zarzut w konkretnym wypadku można
    >postawić z kilku artykułów. Ale znowy to jest jakby trochę
    >pomocnicze,
    >bo istotne znaczenie ma to, z czym pójdzie ewentualnie akt
    >oskarżenia.
    >Zarzuty czasem sie zmienia.

    No ale jak zaczales z grubej rury, doprowadzenie do samobojstwa,
    to jak sie potem wycofac, gdy odkryjesz, ze do samobojstwa
    doprowadzily
    niewlasciwie naliczone podatki i straszacy komornik ? :-)

    J.