  • Data: 2022-01-07 15:23:40
    Temat: Re: Kasowanie emaili przez operatorów
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > I prawo pocztowe na to pozwala.

    Ale czy zabrania archiwizowania takich danych w przypadku emaila?

    > Natomiast podaj mi sens przetwarzania
    > osobno informacji o tym kto, do kogo napisał? Bo oczywiście - jak
    > pisałem - da się te dane wyciągnąć z emaili. Ale po co przetwarzać te
    > dane w jakiejś osobnej bazie?

    Pytałeś czy się da i czy gdzieś widziałem, no to odpisuję że się da i
    widziałem. Z tym, że nikt tego nie przetwarza w jakiejś specjalnej
    bazie, to po prostu jakaś tam funkcjonalność programu/serwera poczty,
    który różne dane loguje. Jakie jest tego późniejsze wykorzystanie, to
    raczej pytanie do specjalistów/administratorów od takich programów, ja
    się na tym nie rozeznaję.

    > A znasz taki przepis?

    Przecież nie muszę znać wszystkich przepisów, tym bardziej tych, które
    mnie dotyczą tylko pobeżnie. Może jest/był, może nie? Średnio się tym
    interesuję.
    Natomiast prywatnie, to nie widzę różnicy w przechowywaniu bilingów
    przez operatorów telekomunikacyjnych od przechowywania nagłówków email
    przez dostawcę poczty.