  • Data: 2022-01-07 18:39:25
    Temat: Re: Kasowanie emaili przez operatorów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2022 o 18:11, Kviat pisze:

    > Nie było łatwiej np. po message id, transaction id...?

    Jak mam pewność, czy to nie są różne wersje tego emaila? Przykładowo
    jakieś kopie bezpieczeństwa tworzone w czasie pisania? A tak pozbywam
    się tego, co raczej na pewno tak samo wygląda. Szanse na to, ze dwa
    różne emaile mają tę samą sumę są mizerne.

    > Maile na dysku były, a plików z logami nie było?

    No popatrz - nie było właśnie. To znaczy logi były, ale log serwera
    zawiera inne informacje, niż emaile. Mamy adresy IP, kto, jak i do czego
    się łączył. Oczywiście by się pewnie dało posklejać z tego wiele, ale
    nie widzę potrzeby.

    --
    Robert Tomasik