  • Data: 2022-01-08 23:30:37
    Temat: Re: Kasowanie emaili przez operatorów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2022 o 23:10, nadir pisze:
    > Jak na przykład przyjdziesz po pół roku do dostawcy poczty z kolegami i
    > zapytasz czy z takiego a takiego serwera został nadany, lub nie, jakiś
    > mail, nie jego treść ale sam fakt wysłania/odebrania, to jak dostawca
    > nie mając logów ma to stwierdzić, gdy użytkownik poczty skasował
    > wiadomość zaraz po wysyłce?

    Operatorzy twierdzą, ze nie mają takich danych. Zauważ, ze obowiązek
    wiedzieć mają operatorzy telekomunikacyjni.

    > Ja to wiem.

    Niepokoi mnie ta Twoja pewność, ale cóż mogę poradzić?

    > A chociażby po to, żeby rozbudować centralę, zwiększyć liczbę łączy,
    > przekierować prefiksy na mniej wykorzystane łącze.

    Naprawdę podejrzewasz, że w zależności do tego, czy email wysyłam do
    serwera onet.pl, czy neostrada.pl, to one idą innym kabelkiem i trzega
    dbać o ich grubość?

    --
    Robert Tomasik