  • Data: 2006-03-21 23:44:18
    Temat: Re: Kafka w polskim sądzie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/21/2006 9:50 AM, Renata Gołębiowska wrote:

    > jeden poprosił o wyłączenie ze sprawy i dobrowolne poddanie się karze,

    Wnioskiem tego "poszedł na ugodę" i sprawa odbyła się odzielnie? Czy się
    skończyła?

    Jak w <dvpcrf$6sk$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > trzeci nie stawia się, ale pan obrońca mówi, że on
    > teraz jest na okresie próbnym i nie chce, żeby go zwolnili

    Skoro jest na okresie próbnym to albo jest po _tej_ sprawie albo ma inną
    "w zawiasach". W tym drugim wypadku nie rozumiem tego, co poniżej "pani
    sędzia"

    > na co pani sędzia "no tak, tak, to zrozumiałe"

    Jeśli zawiasy ma ten typ to złożyć stosowne dokumenty (zakładam, że
    protokół z tego co powiedziała pani sędzina jest do wglądu i ewentualnie
    zrobienia kopii) do prezesa sądu.

    No i znowu <dvpcrf$6sk$1@nemesis.news.tpi.pl> (Drugie zdanie)

    Życzę powodzenia.

    Kaczor