  • Data: 2006-03-22 12:40:15
    Temat: Re: Kafka w polskim sądzie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-03-22, kam <#k...@w...pl#> wrote:

    > a kto to powiedział?

    Zapewne pani prokurator, albo kto inny w sądzie. Dane zostały
    utajnione (nie bez oproru ze strony pani prokurator), więc trzeba było
    podać adres do kontaktu, została podana skrytka. Ale ponieważ to nie
    ja jestem poszkodowana i nie ja to wszystko załatwiałam, to jeszcze
    dopytam. Wiem tylko, że kiedyś coś przyszło do skrytki, ale ostatnio
    przysłali na adres domowy.

    > trzeba było wskazać inny adres, na skrytkę się nie da

    Adres, na który przyszły wezwania nie jest naszym adresem
    domowym, ale jest to jedyny adres, jaki zna sąd, bo wtedy pod takim
    adresem mąż był zameldowany, a jak się dobrze pogada ze znajomym
    listonoszem, to taki list wyda nieadresatowi bez większych problemów:)
    A skrytka była specjalnie otwierana do tej sprawy. Pytali o adres do
    korespondencji, więc założyliśmy skrytkę, nic nie mówili, że tak nie
    może być.
    A dlaczego właściwie na skrytkę miałoby się nie dać?

    Renata