  • Data: 2006-03-22 10:51:20
    Temat: Re: Kafka w polskim sądzie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-03-21, Michał "Kaczor" Niemczak <k...@N...atn.pl> wrote:

    > Wnioskiem tego "poszedł na ugodę" i sprawa odbyła się odzielnie? Czy się
    > skończyła?

    Skończyła. Opisałam w osobnym poście.

    > Skoro jest na okresie próbnym to albo jest po _tej_ sprawie albo ma inną
    > "w zawiasach". W tym drugim wypadku nie rozumiem tego, co poniżej "pani
    > sędzia"

    Na okresie próbnym w pracy.

    > Życzę powodzenia.

    Dzięki. Na początku było śmiesznie, taki Kafka i Mrożek na żywo, teraz
    mamy już szczerze dosyć.
    Okazuje się najprostsze w tym wszystkim było to, co wydawało się
    najtrudniejsze tzn. wyłapać tych wszystkich dresów. Tu policja spisała
    się na medal i aż żal bierze, że cała ta praca niszczona jest teraz
    przez tych, którzy powinni pomagać i współpracować. A taka pani
    prokurator od początku zachowywała się jak obrońca dresów.

    Renata