eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Date: Mon, 10 Mar 2014 15:00:50 +0000 (UTC)
    <lesrhu$8ng$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <let15g$9h8$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <let8q2$i5d$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <leticv$c8$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <letnsd$2bk$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lev147$cr2$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lfk796$74u$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > To sam sobie kuśtykaj.

    To tez tak własnie zrobiłem.

    > Jak chcesz możesz nawet iść dźwigać ciężary po
    > otwarciu jamy brzusznej. Tylko nie zdziw się, jak potem ubezpieczenie
    > się na ciebie wypnie.

    Hmm, ale nie porównuj rzeczy ktora niesie za soba jakas niewielka
    niekomfortowosc ze zwykłą głupotą.
    Bo taki argument smierdzi mi demagogią.

    > Ale innych do takiej głupoty nie zmuszaj.

    Alez ja nie zmuszam.
    Wskazuje tylko ,ze jak w zyciu ma sie duzego pecha, to czasami trzeba sie
    odrobine bardziej poswiecic, a nie liczyc tylko na podsuniecie pod paszcze.
    A i to wszystko ironicznie, bo przeciez wiadomo, ze nie o prawdzwie chorych
    mowa...

    > [ciach]

    > Przeczytaj jeszcze raz.

    Dziękuję za mentorski ton.
    Przeczytałem i ponawiam pytanie.

    > To ja zadaję tobie pytanie. Łaskawie odpowiedz - konkretnie i z
    > uzasadnieniem.

    Odpowiedziałem.
    Teraz czekam na Twoje oszacowanie.

    > Da się, ale nie ma to sensu.
    >
    > Podobnie jak technicznie da się obecnie zapewnić osobisty wizyjny
    > monitoring online każdemu obywatelowi w miarę cywilizowanego kraju.

    > Życie w państwie prawa ma swoją cenę. Ty się domagasz systemu
    > totalitarengo - oskarżony, więc winny. I łaskawie można pozwolić mu
    > się bronić. Chcesz żeby obrona była nie prawem a przywilejem.

    Absolutnie.
    Przeinaczasz moje słowa wiec ciezko tak dyskutować.
    Jakby to napisał taki jeden z drugim - to są tylko twoje rojenia a z nimi
    nie mam zamiaru dyskutować. ;-)

    > [ciach]

    > Mhm. Patrz: A2 i Chińczycy.
    >
    > Zaniżyli cenę a potem chcieli postawić inwestora pod ścianą, żeby ten
    > dał więcej.

    No i?

    > Pomyśl. Chodzi o zablokowanie trendu do oferowania cen dumpingowych.

    Jeżeli cena jest dumpingowa to niech sie ktos tym zajmie i tyle.
    Ale zrozumiałbym gdyby to PP zaproponowała cenę dumpingową zeby sobie nie
    budowac konkurencji.
    Ale Ten drugi operator? Sugerujesz dumping? Jakos w to nie wierze. Po co?