eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-03-11 12:00:45
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > To już jest polemika z Budzikiem.
    > Mnie nie interesują skutki, mnie interesuje skąd wziąłeś argument.

    Andrzej ma rację. Ja pisałem o zwolnieniu ciągłym ale złożonym z mniejszych
    zwolnień.
    A pisałem, ponieważ nie wiem jak kontroluje to ZUS (czy kontrolouje
    poszczególne L4 czy kontroluje chorującego "jako całośc").

    Ale to juz nie ma znaczenia w kontekscie rozmowy z AL - Andrzej rozmawiajac
    o tym, jak powinno byc, zasłania sie prawem "jakie jest" - a taka dyskusja
    jest IMO mało konstruktywna. Toż po to rozmawiamy jak powinno byc aby wziac
    pod uwage równiez zmiany w prawie.

    Pomijam już ton, bo nie uważam, ze dyskusja powinna nieśc ze soba równiez
    możliwośc dowiedzenia się czegoś. Tymczasem alfa i omega stosuje argumenty
    w stylu "dzieciaku, nie chce mi sie tłumaczyc".
    Tylko czyjej infantylności to dowodzi...

    No i nadal nie wiem ile kolejnych rozpraw odroczonych przez chorobe
    oskarzonego z rzedu zaczyna podpadać pod "podejrzenie naciągania".
    Dla mnie 3 to min, 5 to juz wielkie prawdopodbienstwo.
    Szkoda, bo moze jakby ustalić warunki brzegowe to i o wnioski byłoby
    łatwiej.