eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-03-10 16:00:50
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > 6 miesięcy jednym ciurkiem to dla ciebie krótkoterminowe zwolnienie?

    6 miesiecy odbywa sie i tak poprzez krótkotrwałe zwolnienia.
    Dla mnie krótkotrwałe to te do dwóch tygodni, długotrwałe to te dłuższe.
    Ale specem nie jestem bo praktycznie nie korzystam...

    >>> tylko

    > Teraz to już ostro konfabulujesz.

    A czy byłbys uprzejmy wyjasniac takie wypowiedzi?

    > A czemu nie?

    Czemu? Bo w budzetówce juz tak jest, ze przez zasiedzenie masz stanowisko
    do usranej smierci.
    Odwracajac pytanie - uważasz, ze w budzetówce uprawia sie zdrowe wietrzenie
    kadr? Jakas rotacja obilizująca pozostałych pracowników?

    > Twój problem.

    Nie, twój, bo zakładasz zbyt optymistyczny poziom wykorzystywania L4 przez
    zdrowych.

    > Ale ten koszt dotyczyłby WSZYSTKICH rozpraw, bo lotna brygada medyczna
    > musiałaby dyżurować dla każdej rozprawy.

    Myslisz tak tylko dlatego, ze brakuje ci konstruktywnych pomysłów.

    > [ciach]

    > Nie mam siły... Niech ktoś temu niewinnemu dziecku niemającemu pojęcia
    > o wielkim świecie to wytłumaczy...
    >
    > Podpowiedź: zapoznaj się z kryteriami uzyskania różnego rodzaju
    > zasiłków.

    Taki poziom dyskusji to sobie z zona przy obiadku stosuj.
    Po raz kolejny PLONK na jakis czas.

    > [ciach]

    > Nie. Trzeba by jeszcze wyeliminować nieuczciwych pacjentów.

    Ciekawe co zrobi nieuczciwy pacjent nie mając dostepu do nieuczciwego
    lekarza.
    Zasymuluje chorobe 8 x w roku?

    > Są różne wyrywkowe kontrole, ale patrz wyżej.

    Oczywiscie. Ale nieskuteczne.
    O ilu aresztowaniach lekarzy łapowników slyszałes w ostatnim czasie?
    A ide o zakład ze taki TVN zrobiłby reportaz to na jego potrzeby zrobiłby 5
    skutecznych prowokacji, popartych materiałem filmowym i to wszystko przez
    kilka dni.

    > [ciach]

    > I sytuacja byłaby inna jakby np. zmiast brać urlop na żądanie miał
    > wypadek i wylądował nieprzytomny w szpitalu?

    Oczywiście. Ale powody były poza medyczne wiec po co to gdybanie?