eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-03-01 23:48:34
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2014 23:00, Budzik pisze:

    > Oj Andrzeju, wystarczy w google wpisać.
    > http://wpolityce.pl/wydarzenia/53341-zus-wstrzymal-a
    z-16-tysiecy-zasilkow-
    > chorobowych-wykryl-oszustow-stwierdzil-masowe-uzdrow
    ienia-czy-szuka-
    > pieniedzy-za-wszelka-cene
    >
    > Ponad 10%...
    > A to wszystko w systemie, ktory jak sam pisałes, wykrywaniu nie sprzyja...

    Primo: to dotyczyło łatwych do skontrolowania długoterminowych zwolnień.
    Secundo: i jak pisałem moja pi-razy-oko ocena "około 10%" zgadza się z
    praktycznym wynikiem ZUS.
    Tertio: w tym przypadku kontrola dała konkretną finansową oszczędność...
    w przypadku sądów - gdzie zysk?

    > Nie tak samo.
    > Zasiłki dla bezrobotnych sa nizsze i przede wszystkim trzeba dużo więcej
    > warunków spełnić aby je dostać.

    Ale też kantują. Nie ma idealnie szczelnego systemy. A wydawanie więcej
    na uszczelnianie niż się zyskuje jest bez sensu.