eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-03-02 11:28:23
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2014 02:01, Budzik pisze:

    > Niespecjalnie.
    > Ale pracując przy biurku to i tak specjalnie jej się nie uzywa.

    Jasne. Wszystko OK jak się mieszka w pracy. A jak z taką nogą dotrzeć, hmm?

    [ciach]

    > No tak, ale pytanie nie jest, ile spraw jest przedłużanych bo w pojedynczym
    > odroczeniu to jeszcze nic dziwnego nie ma.
    > Pytanie ile spraw było np. przełożonych 3 czy 5 razy z rzędu bo jedna osoba
    > za kazdym razem wykpiwała się w taki lub inny sposób?

    Nie ma to większego znaczenia - w jednej sprawie będzie więcej opóźnień
    z takiego powodu/pretekstu, a w drugiej mniej. W sumie wychodzi na to samo.
    [ciach]

    > Kto pisze o KAZDYM PODEJRZANYM zwolnieniu?
    > Przecież chodzi o sprawy w ktorych podejrzanych zwolnien jest X a nie
    > jedno!

    Dla jakiej wartości X?

    > Rozmawiamy o sprawach gdzie nie można wydać wyroku bo sprawy przeciągane sa
    > latami a nie o jedna czy dwie rozprawy!

    Ponownie - w omawianym przypadku było 3 oskarżonych, ponoć byli
    sprawcami kilku kradzieży, świadków/pokrzywdzonych pewnie też conieco
    było... To się zbiera. A i sędzia też może czasem zachorować.

    [ciach]

    > Hmm i sądy podpisały taką umowe?
    > A teraz mają pretensje do usługodawcy?
    > Chyba naprawde czegoś nie rozumiem...

    Miało być tanio.

    Na marginesie tutaj ważniejsza byłaby drobna zmiana w procedurach
    przetargowych, zamiast twojej idiotycznej kampanii na rzecz totalnego
    uszczelnienia zwolnień lekarskich - automatyczne odrzucanie najtańszej i
    najdroższej oferty. Wpłynęło by to na urealnienie cen ofert.