eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-03-10 12:22:13
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2014 11:00, Budzik pisze:

    > Normalnie. Pokuśtykac i dotrzeć.
    > Jak się nie da to sie nie da a jak się da to sie da.

    To sam sobie kuśtykaj. Jak chcesz możesz nawet iść dźwigać ciężary po
    otwarciu jamy brzusznej. Tylko nie zdziw się, jak potem ubezpieczenie
    się na ciebie wypnie.

    Ale innych do takiej głupoty nie zmuszaj.

    [ciach]

    > A to ciekawe stwierdzenie.
    > Jeżeli ukruciłoby się wydłuzanie tych najdłuższych to efektem byłoby
    > wydłuzenie tych najkrotszych?
    > Skad taka implikacja?

    Przeczytaj jeszcze raz.

    > 3?
    > 5?
    > A jaką uznałbyś za podejrzana co do celowości?

    To ja zadaję tobie pytanie. Łaskawie odpowiedz - konkretnie i z
    uzasadnieniem.

    > I jak zwykle: nie da się.

    Da się, ale nie ma to sensu.

    Podobnie jak technicznie da się obecnie zapewnić osobisty wizyjny
    monitoring online każdemu obywatelowi w miarę cywilizowanego kraju.

    > Rozumiem, ze najlepiej ukraśc coś dużego w grupie.
    > Wtedy własciwie moznaby proces przekaldać w nieskonczonośc.
    > Zawsze ktoś bedzie akurat chory etc.

    Życie w państwie prawa ma swoją cenę. Ty się domagasz systemu
    totalitarengo - oskarżony, więc winny. I łaskawie można pozwolić mu się
    bronić. Chcesz żeby obrona była nie prawem a przywilejem.

    [ciach]

    > I masz pretensje do usługodawcy ze dostosował się do warunków przetargu?
    > Przeciez mozna było wybrać najtanszą ofertę ale dołożyc dodatkowe warunki
    > brzegowe np. 90% doreczen w ciągu tygodnia.
    > Dołożyc jakies kary za niespelnienie itd.

    Mhm. Patrz: A2 i Chińczycy.

    Zaniżyli cenę a potem chcieli postawić inwestora pod ścianą, żeby ten
    dał więcej.

    > Hmm, a ile firm zgłosiło sie do tego przetargu?
    > Bo przyznaje, ze nie do konca rozumiem postulat odrzucenia najtanszej
    > oferty spełniającej wymogi...

    Pomyśl. Chodzi o zablokowanie trendu do oferowania cen dumpingowych.