eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca › Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
  • Data: 2009-08-29 16:42:05
    Temat: Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Tomasz Pyra" napisał:
    > To są rady na zasadzie "uda się, albo się nie uda".
    > Pomijając fakt, że gość zapytał na grupie o prawie po to żeby się w
    > cywilizowany sposób bronić przed agresywnym psem, a tu się mu radzi żeby
    > sam stał się tu agresorem.

    przecież "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" w wyższym poście ładnie przytoczył
    nawet paragrafy prawne, jak się wczytać to nawet może dostrzec tam ironię,
    oraz podał ile sie trzeba natrudzić żeby po długim czasie użerania się coś
    to dało,jakieś grfzywny, albo areszty parodniowe, a zagrożenie jest w tej
    chwili!!!
    niestety prawo w tej amterii wymięka niestety!:O(
    kiedyś byłem naocznym swiadkiem takiej sytuacji że sporawy piesek bez
    kagańca mało nie chwycił w zęby sporo mneijszego od niego rocznego
    dzieciaka, ale matka jakoś miałą na tyle refleksu i opanowania że żuciłą się
    na dzieciaka i złapała go a pies się troszkę przestraszył, ale mało
    brakowało by było nieszczęście, dlatego po zdażeniu długo się zastanawiałem
    co w danej sytuacji należało by zrobić i niestety rozwiazanie jest jedno,
    trzeba zatłuc psa i nastukać właścicielowi!:O(tak, wiem że życie jest
    brutalne:O)