eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca › Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
  • Data: 2009-08-29 19:28:04
    Temat: Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo Was prosze, do kogo sie zwrocic, aby SKUTECZNIE wyperswadowal
    > wlascicielce, jak wielce zagrozenie sprawia dla otoczenia.
    >
    > Jestem sklonny wystapic jako swiadek w sadzie, byleby ukrocic tak
    > niebezpieczne zachowania.
    > Czy z powyzsza sytuacja mozna zwrocic sie do jakiegos zwiazku
    > kynologicznego (lub cos w tym rodzaju)?

    Dzwoń za każdym razem do straży miejskiej albo na policję. Zgłaszaj że nie
    możesz wejść do mieszkania bo pies atakuje.
    Dwa lata temu zwalczałem taką jedną panią z pieskiem na osiedlu. Tyle że ona
    uparcie wiązała pieska do klamki od drzwi sklepowych. I ani wyjść ani wejść
    bo przecież "to mały piesek więc nie ma się co bać". Straż miejska z nią ze
    dwa razy pogadała i poskutkowało. A też wyglądało że babsztyl zawzięty.

    --
    Pawełj