eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca › Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
  • Data: 2009-08-30 00:36:08
    Temat: Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Czabu" napisał:
    > I w zasadzie to jest jego największa przewaga. Co ma przypadkowy człowiek
    > do obrony? Nogi i ręce.

    nogi i ręce zdecydowanie silniejsze od psich, a zęby też ma:O)

    > Niestety w starciu z zębami psa (szczególnie ras o których rozmawiamy) to
    > bardzo licha broń.

    uwierz mi na słowo że żaden pies nie przeżyje dueżenia ręką w kark!:O)

    jedyna bronią psa jest szybkość a nie zęby, bo ty też je masz:O)

    > Udusisz go? Szyja pitbulla/amstafa itp. jest grubsza niż jesteś w stanie
    > objąć dłońmi. Skręcisz kark? To trzeba potrafić.

    ale wcale nie musisz go dusić, wystarczy ze go przygnieciesz własnym
    ciężarem i padnie, a bez problemy go złapiesz za nogę/ogonek i możesz nim
    wywijać jak lassem:O)

    > Zgadzam się z Tobą. W przeważającej ilości przypadków winni są sami
    > właściciele, bo nie potrafili się odpowiednio zająć swoim psem.

    winni są zawsze właściciele!:O)

    > To pytanie nie jest do mnie. IMHO na takie psy powinny być wydawane
    > pozwolenia jak na broń.

    ale każda broń jest tylko nażędziem w ręku człowieka i żadne pozwolenia nic
    tu nie dadzą, bo byś musiał wydawać pozwolenia na trzonki od łopaty:O)