    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...
    Date: Wed, 29 Nov 2006 23:48:05 +0100

    Wiech wrote:

    > wiadomości news:ekksvv$5db$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > Po pierwsze to sprawe mozna umozyc
    > Po drugie wypadałoby, aby sedzia wykazal sie odrobina kultury, zwlaszcza
    > gdy ma doczynienia z osoba starsza.
    > Po trzecie swiadek jest jednoczesnie pokrzywdzonym, wiec moze by tak
    > nie karac go dodatkowo?

    No ale jak to sobie wyobrażasz żeby go nie karać dodatkowo ... sprawę trzeba
    dokończyć. Sąd miałby wysłać delegację z przeprosinami? Może rozprawę
    przenieść do jego mieszkania?.

    Bardzo mi się podoba protest tego człowieka, trzymam za niego kciuki i z
    tego mogą być jeszcze fajne doniesienia :). Ale to nie zmienia faktu że
    powinien zostać jakoś doprowadzony do porządku, bo jednak sąd to sąd, i
    jaki by nie był, szacunek mu się należy.

    p. m.