  • Data: 2006-11-30 09:11:13
    Temat: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Wiech [Wed, 29 Nov 2006 23:21:19 +0100]:

    > a ja tylko pytam gdzie tak zwana zwykla przyzwoitosc?
    > gdzie zwykla sprawiedliwosc?
    > pomijam juz kwestie szaczunku dla starszych

    Tak się zachowujesz jak te starsze babki w autobusach, co
    to mając 3m dalej wolne miejsce oleją je i zawisną ci nad
    głową głośno komentując twój kompletny brak wychowania.

    Starsi mogą dowolne szopki odstawiać i ma im ujść? Pardon,
    a dlaczego niby? Wiek zwalnia już z przyzwoitości, tylko
    młodsi mają obowiązek czy jak?

    Facet strzelił focha z powodu zwrócenia mu przez sąd uwagi,
    z tego co można przeczytać - całkowicie słusznej. Z powodu
    tego focha utrudnia - *celowo* - zakończenie procesu. Ty,
    weź mi powiedz gdzie w tym jego fochu widzisz tą, jak jej
    tam, *przyzwoitość* - bo ja za cholerę nie widzę...?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Par. 31 * Sposób na Mac-a * Humor! *