  • Data: 2006-11-30 09:06:53
    Temat: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Wed, 29 Nov 2006 22:58:42 +0100,
    Wiech <w...@s...com.pl> screamed:
    > Po pierwsze to sprawe mozna umozyc
    > Po drugie wypadałoby, aby sedzia wykazal sie odrobina kultury, zwlaszcza
    > gdy ma doczynienia z osoba starsza.

    Dlaczego sędzia ma być kulturalny wobec niekulturalnego starego pryka?

    > Po trzecie swiadek jest jednoczesnie pokrzywdzonym, wiec moze by tak
    > nie karac go dodatkowo?

    On sam poprosił o karę. Nie była ona przewidziana na początku.

    > Po czwarte to oskazeni akurat najlepiej wiedza czy sa winni czy nie.

    I czy wielbłądami są czy nie równie dobrze.

    > I tak na margniesie tu wychodzi typowe myslenie prawnicze, ze nie ma czegos
    > takiego jak prawda, czy sprawiedliwosc tylko wszystko mozna ustalic za
    > pomoca wyroku.

    Gdyby tak nie było panowała by u nas pełna anarchia. Aha - nie jestem
    prawnikiem.

    > Niedlugo dojdzie do tego, ze jesli ktos wyrwie kobiecie torebke na
    > ulicy, to
    > bede bal sie krzyknac "lapaj zlodzieja", bo mnie pozwie za znieważenie
    > (przeciez
    > on nie zostal jeszcze skazany).

    Jakimiś innymi, równie nietrafionymi porównaniami, dysponujesz jeszcze?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 10:06:59 user up 11176 days, 22:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Hi! I'm a shareware signature! Send $5 if you use me!