  • Data: 2006-11-30 23:13:24
    Temat: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiech napisał(a):

    > Cała rzecz nie tkwi w tym, że sędzia zwrócił uwagę, ale forma w jakiej
    > to zrobił.

    Kurcze, byłeś przy tym? A może to ty Wolniewicz? A skoro przy tym nie
    byłeś i nie nazywasz sie Wolniewicz to tylko konfabulujesz co do tej
    formy. A może jednak było to w TVN?
    Ale ja nie oglądałem, a więc oświeć nas w jakiej formie to zrobił, a w
    zasadzie zrobiła?

    > Bo nie wydaje mi się, aby ten wspominany tutaj wielokrotnie i tak
    > kochany przez prawników ustawodawca zajmował się rozstawianiem
    > osób po sali sądowej.

    To źle ci sie wydaje. Kto, gdzie siedzi na sali sądowej jest ustalone w
    ustawie prawo o ustroju sądów powszechnych.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam