  • Data: 2006-03-15 11:40:19
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:dv8s1j$n8p$3@inews.gazeta.pl...
    > ja pierd. rozrinij siwadka od pokrzywdzonego!!!!
    Świadek nie może kłamać? Dlaczego?
    Pokrzywdzony nie może być świadkiem? Dlaczego?

    Bo podajesz absurdalny
    > przyklad, zreszta juz napisałem co ja bym zrobil, za wszelka cene
    > staralbym sie zdobyc dowody, pomysl sobie jak by skonczyl niewinnie
    > oskarzony czlowiek gdyby wszyscy stosowali twoj pogiety tok rozumowania?

    Jak ty możesz zebrać dowody w sprawie opisywanej przez założyciela wątku, a
    tym bardziej w sprawie domniemanego morderstwa? Nie martw się zresztą, na
    razie oskarżony jest niewinny dopóki mu nie udowodnią winy i póki co więcej
    oskarżonych którzy są rzeczywistymi bandytami gania na wolności niż
    niewinnych trafia do więzienia.

    Pozdrawiam,
    Akulka