  • Data: 2006-03-15 13:47:56
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak z ciekawości czym jest?

    glupotą pijanej.

    > Wg mnie (nie jestem ginekologiem) ślady są nieco innego. Zważywszy choćby na
    > to, ze seks nawet brutalny za zgoda partnerki nie wywoła takich obrażeń jak
    > podczas gwałtu, albowiem podczas podniecenia jest i nawilżenie....

    prosze cie,

    > Postępowanie śledcze nawet poszlakowe z tego co wiem w pierwszej kolejności
    > sprawdza relacje pomiędzy osobnikami. Raczej nie wierzę, że kobieta zgłosi
    > gwałt po upojnej nocy, bo facet nie chciał jej kupić kiecki.

    buahaha, spytaj sie Roberta Tomasika z grupy (policjnat) o przypadki
    takich zgloszen, juz kiedys pisał.

    > Nie, nie brak, napisałam cos adekwatnego w innym poście, w tym samym wątku.

    odpowiedz mi konretni ena pytanie, jak oskarzony ma dowodzic swej
    niewiinosci skoro twoimzdaniem powinno sie domniemywac jego wine ?

    > To również napisałam, choć nie jestem naiwna i przyjmuje do wiadomości, ze
    > czasem się oskarża a nawet skazuje niewinnego. Tak się dzieje nie tylko w
    > sądzie. Dostałeś kiedyś w d... za brata? Trywialny przykład, ale prawdziwy.

    dostrzegasz roznice pomiedzy laniem a skazaniem na 3 lata?

    > Rozpoznanie przez kilku osobnych, nie połączonych ze sobą żadnymi związkami
    > ofiar nie jest dowodem?

    a skad masz takie dane ? po pierwzea po drugie nie rozumiesz sensu moich
    postow, podaje mozliwe przypadki, w ktorych mozna umorzyc postepowanie
    (brak dowodw) i tlumacze ze nie jest marym plucie w takich przypadkach
    na wladze a nalezy zrozumiec te dzialania

    > Szok... Komórki opchnąć można w 20 min.,

    dojsc do sprzedawcy komorki tez moznaszybko (patrz wypchnieta z pociagu
    studentka w urodziny jednego z mordercow)

    > świadkowie boją się zeznawać, bo banda postrachem miasta jest. I co?

    wtedy pretensje miej do swiadkow.

    > Tacy wg
    > ciebie mają być bezkarni?

    wedlug mnie nie wlno domniewywac winy, dobra eot nie dogadamy sie Tobie
    odpowiada sadownictwo z PRLu (policja przyprowadza sad automatycznie
    skazuje) mi nie. nie przekonasz mnie do swoich pogladow.

    Wody proszę, słabo mi, chyba sobie wyrobie
    > pozwolenie na broń, bo jak tak dalej pójdzie sama będę musiała się bronić. A
    > broń dlatego, żeby zabić (słaba w rękach jestem), bo jak uszkodzę to każą mi
    > rentę oprawcy płacić. W najgorszym razie lepiej odsiedzieć nawet 5 lat niż
    > łożyć na ludzkiego śmiecia przez resztę życia.

    > A sądy to takie zawsze sprawiedliwe są? No tak....

    nie bardzo zrozumiem zwiazku z powyszym? Chodzi o kierowanie sie
    emocjami, czesto pomijajac fakty. U siedziego jest to zadziej spotykan
    niz u lawnika ktorym nawet ty mozesz zostac.

    P.