  • Data: 2006-03-15 11:35:36
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:dv8sq0$t1l$2@inews.gazeta.pl...
    > cytat:
    > (Lepiej zeby ich nie bylo a ludzie sami zrobia porzadek z bandyctwem.
    > Wiem, ze to anarchia. Ale tak mysli wiele ludzi. Uczciwych. ),
    > z naciskiem na UCZCIWYCH.
    >
    > ktos jest zlodziejem bo nie zgadza sie
    > z zarzutem krdaziezy w przypadku pewnej osoby. Tylko w takim przypadku
    > zarzucam komus podobna taktyke kora stosuje pis. i Ttak sie dziwnie
    > zlozylo ze dwa razy te osoba była Ajgor.

    Wiesz, nie ma partii świetnych i nie skażonych. To co mówisz musiałbyś
    Pis-owi udowodnić, a dałoby się to samo udowodnić i SLD i PO i SO i każdej
    innej partii, bo tak właśnie niestety działa polityka. Trzymaj się więc
    proszę argumentów i faktów, a nie politycznej demagogii mającej źródło w
    twoich sympatiach i antypatiach. A jesteśmy na grupie prawo przecież.

    Pozdrawiam,
    Akulka