  • Data: 2021-01-23 18:15:34
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.01.2021 o 17:59, Kviat pisze:

    > No i? I tak sam z siebie uznałeś, że jest zgodne z prawem?

    Ono z definicji jest zgodne z prawem.

    > Przecież cały czas ci tłumaczę, że sam fakt opublikowania rozporządzenia
    > nie czyni rozporządzenia zgodnym z prawem i jak widać nie dociera.

    Nie, bowiem ne popierasz tego żadnym racjonalnym argumentem poza
    tupaniem nóźmkami.

    > Beton masz w głowie czy co?

    Po prostu znam prawo.

    > Aby rozporządzenie można było uznać jako zgodne z prawem, to takie
    > rozporządzenie musi spełniać wszystkie cechy uzasadniające jego
    > zaliczenie do aktu normatywnego. Publikacja jest jedną z takich cech,
    > ale nie jedyną.

    B ez wątpienia, ale ktoś uprawniony musi ową niezgodność stwierdzić.

    > To podstawy podstaw, które najwyraźniej przerastają twoje możliwości
    > intelektualne. Uczą tego na pierwszych latach prawa i ludzie piszą o tym
    > prace doktorskie, więc nic dziwnego, że nie masz o tym pojęcia.

    I właśnie dlatego, że część ludzi to przerasta, to przyjmuje, się że
    prawo jest zgodne z prawem, a o jego niezgodności mają orzekać
    profesjonaliści, a nie idioci na grupach dyskusyjnych.

    > Te rozporządzenia są nieważne z mocy samego prawa!

    Bo?

    > Dalego sądy nie rozpatrują odwołania od mandatów pod kątem, czy mandat
    > był słuszny czy nie, czy ktoś popełnił wykroczenie, bo zrobił coś
    > niezgodnego z rozporządzeniem, czy nie zrobił. Uwalają te mandaty, bo
    > zostały wystawione niezgodnie z prawem, kompletnie pomijając to, czy
    > ktoś nosił maseczkę, czy nie nosił!

    MAndaty są uchylane w związku z tym, ze dany czyn nie stanowi
    wykroczenia, a nie dlatego, że Rozporządzenie jest niezgodne z prawem,
    jak Ci sie to wydaje. To nie jest do końca to samo.

    > I te fakty cały czas wypierasz ze swojego ograniczonego umysłu.
    >
    > Czytaj drukowanymi: SĄDY UWALAJĄ MANDATY NIE DLATEGO, ŻE KTOŚ DOSTAŁ
    > MANDAT ZA NIENOSZENIE MASECZKI, POMIMO ŻE MASECZKĘ NOSIŁ, ALE DLATEGO,
    > ŻE TE MANDATY BYŁY WYSTAWIANE NIEZGODNIE Z PRAWEM.

    Przykro mi Piotrze, ale to Cię przerasta.

    --
    Robert Tomasik