  • Data: 2021-01-24 01:45:12
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Truizm. Przestępcy nie powinni być przestępcami.

    Truizm nie truizm, być nie powinien. A czy przestępcy nie powinni być
    przestępcami to wcale nietrywialne zagadnienie społeczno-prawne.

    > Nikt mu pistoletu do głowy nie przystawia. Na tej zasadzie zomowcy to
    > też postacie tragiczne. Wallenrody normalnie;)

    Co poniektórzy nie da się wykluczyć. No ale co Ty chcesz z nim właściwie
    robic (obecnie) poza krytyką na grupach? :)

    > Być może tak. Granica z "wy nie ruszacie naszych my waszych" została
    > jednak przesunięta. Nikła nadzieja jest. Ale nie wiele to wnosi do
    > dyskusji czy takie postępowanie jest zgodne z prawem czy nie. Jak
    > ukradnę/kogoś zabiję to moje przestępstwo przestaje być przestępstwem
    > jak uniknę kary?

    Przesunięcie granicy czy nie, nie specjalnie wierzę w konkretne
    działania. Ale w zasadzie to może z tego wyjść nawet jedna ciekawa
    rzecz, bo w sumie najłatwiej chyba będzie się dobrać właśnie do tych kulsonów,
    co może mieć dość zbawienne skutki w kolejnym rozdaniu kart.

    > Chyba wszędzie. USA to w ogóle inny świat, więc nie ma co porównywać.

    Pamiętam z Zabójczej Broni i Gliniarza z Beverly Hills, że to były
    jednak łebskie chłopaki. O Brusie Willisie już nie wspomnę.

    --
    Marcin