  • Data: 2021-01-24 03:38:10
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Skoro już ktoś wujka adolfa wywołał i kwestię żydowską, to co sądzisz o
    > postawie granatowych policjantów? Oni stali w podobnej sytuacji co nasze
    > kulsony - działały na podstawie "prawa" ogłoszonego na obwiszczeniach
    > (tweetera nie było), też mieli wątpliwie moralną fuchę, też nie wszyscy
    > od początku się na to pisali, też w sumie wykonywali rozkazy i też w
    > sumie niczego złego nie robili - tylko żydów w wagony ładowali, a potem
    > to już żyd się przed innymi tłumaczył. No i jakby odmówili to zjebka.
    > Może to też spoko goście byli i jakbyś 0,7 z takim zrobił to by się
> [...]

    Wiadomo co sądzę, ale sądzę też, że nie można wrzucać wszystkiego do
    jednego worka. Co innego bydlak pałujący pokojowo protestujące kobiety,
    a co innego taki stójkowy od tego bałwanka. Nie wydaje mi się, że to ta
    sama kategoria, choć może kwestia okoliczności i tylko okoliczności.

    Nie chciałbym być obecnie w Polsce policjantem, szczególnie takim
    wysyłanym do tłamszenia protestów, ale będąc daleko od takich wydarzeń,
    małe miasteczko, czy gdzieś podobnie, pewnie bym z pracy nie
    zrezygnował. Dylematy zaczełyby się gdyby ktoś mnie jednak zechciał
    posłać.

    --
    Marcin