  • Data: 2021-01-24 08:06:17
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Truizm nie truizm, być nie powinien. A czy przestępcy nie powinni być
    > przestępcami to wcale nietrywialne zagadnienie społeczno-prawne.

    Podobinie jak z kulsonami. Z twojego punktu widzenia osoba o nikłym
    kręgosłupie moralnym nie powinna być policjantem. Z punktu widzenia
    władzy nadaje się doskonale na kulsona. Więc ten tego... Ba nawet
    osobnik o wzorcowo gibkim kręgosłupie jest wicepremierem. A potem
    okazało się że i tak za sztywny;)

    > Co poniektórzy nie da się wykluczyć. No ale co Ty chcesz z nim właściwie
    > robic (obecnie) poza krytyką na grupach? :)

    Przede wszystkim nie usprawiedliwiać. A potem jak się uda to fajnie by
    było pociągnąć do odpowiedzialności. Ale to jak już będzie prokuratura a
    nie zerokratura. Pamiętasz jak wkurwiony był bruzio jak aspieranta
    sawerę publicznie pochwalono za wierną służbę władzy. A wiesz dlaczego -
    bo wtedy kulsony zrozumiały, że na razie są bezkarne, ale w przyszłosci
    to już cholera wie. Oni dobrze wiedzą, że to co odpierdalają to się
    mieści w granicach prawa, ale tylko tego z nazwy partii rządzącej.
    Dlatego jest wśród nich niechęć do noszenia imienników (nie mówię
    oddziałach zwartych).

    > Przesunięcie granicy czy nie, nie specjalnie wierzę w konkretne
    > działania.

    A mnie się wydaje, że ci "sławniejsi" powinni jednak być zainteresowani
    kolejną kadencją pisu. Dlatego tak się swojej tożsamosci wstydzą, żeby
    jednak kulsonimi celebrytami nie zostać.

    > Ale w zasadzie to może z tego wyjść nawet jedna ciekawa
    > rzecz, bo w sumie najłatwiej chyba będzie się dobrać właśnie do tych kulsonów,
    > co może mieć dość zbawienne skutki w kolejnym rozdaniu kart.

    O widzisz. W związku z tym dochodzę do wniosku, że zamiast wymyślać
    głupoty o zawiadomieniach ziobrokratuty najskuteczniejszą metodą po
    prostu doprowadzenie do podjęcia czynności przez funkcjonariusza gdzie
    powinien się przedstawić. I nagranie zachować.

    > Pamiętam z Zabójczej Broni i Gliniarza z Beverly Hills, że to były
    > jednak łebskie chłopaki. O Brusie Willisie już nie wspomnę.

    Kapitan zbik też idiotą nie był. Po pierwsze tam policja to generalnie
    podlega samorządom.

    --
    Shrek