  • Data: 2021-01-24 08:17:08
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie było w pobliżu tych schodów? Krzyz mi się jakoś
    > smoleńsko-rocznicowo skojarzył.

    Chciałem się tylko upewnić czy właśnie popełniłeś czyn polityczny pisząć
    "ebany pomnik"? ;) Obywatel chciał napisać "jebany pomnik"?

    > Zaraz przyjdzie DżejEf i wytłumaczy, że nie można wykluczyć bałwana z
    > zawarością. No bo nie można :) A zobacz, teraz to już w ogóle, po takim
    > ośmieszeniu bałwan jest w tej chwili wręcz skrytką idealną :)

    Nie można wykluczyć, ale generalnie trzeba potem do tego przekonać sąd.
    No i liczyć się z tym, że każde kolejne nagranie też się pojawi na
    jutubie i dalsze próby uratowania sytuacji głupimi ruchami przypominają
    pomysł wyciągnięcia się z bagna za włosy ze strimem na jutubie. Będzie
    coraz więcej widzów i będą się coraz lepiej bawić.

    A wracając do tego co przynosi szarpanie sie z kulsonem o bałwana, to
    epidemia bałwanów ogarnęła kraj i kulsony z utęsknieniem czekaja na
    odwilż;) W suwałkach pojawiły się nawet bałwany z antyrządowymi
    transparentami. Jak widzisz wbrew twoim zarzutom rozegrali to znacznie
    skuteczniej niż bezproduktywne zgłoszenie do ziorokratury.

    A to jest kolejna przykra lekcja - jak masz problem natury prawnej to
    nie ma co liczyć na jego rozwiązanie przez uprawnione organy państwowe,
    tylko rozwiązywać go na własną rękę:(

    --
    Shrek