    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <60045c41$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <60046250$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <xi4NH.1110$PKNd.627@fx28.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <1uNNH.358545$bhed.249826@fx10.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <zo6OH.706767$ipt.381559@fx01.ams1> <rub942$a3a$1@gioia.aioe.org>
    <7SLOH.554080$T8c9.241912@fx21.ams1>
    <600ba598$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <06POH.187548$1Wmb.86511@fx20.ams1>
    <600bdf5c$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 23 Jan 2021 09:27:54 GMT

    On 2021-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > razem od jakiś pięciu lat aktualny jest obrazek "do tego się nie posuną
    > ciągu jakiś 5 lat dokonano totalnej destrukcji systemu prawa, która w
    > konsekwencji daje bezkarność zarówno instytucjonalnej jak i oddolnej
    > agresji (również fizycznej) na przeciwników politycznych. Pogląd, że
    > mimo iż bezkarnie można to nic takiego nie nastąpi jest niestety dość
    > naiwny. Drugim problemem jest to że odpowiedź będzie proporcjonalna -
    > sprzątanie po pisie z konieczności odbywać się będzie na pisich
    > zasadach. To jest trwałe rozpierdolenie systemu państwowego demokracji i

    I pójście na konfrontacje z krawężnikiem i trafienie do aresztu uzdrowi
    sytuację?

    > Problem w tym, że składanie takich zawiadomień jest bezcelowe. Juz
    > lepiej nagrać kulsona i wrzucić na jutuba.

    Przecież sam napisałem, że należy nagrywac i rozpowszechniać. Natomiast
    stawianie tego bałwana wbrew kulsonowi w imię obrony prawa jest MZ bez
    większego sensu i jeśli się do tego nawołuje to powinno się też w imię
    wyższych idei składać zawiadomienia, aby pokazać również drogą formalną,
    że problem istnieje.

    > Przypomnę do czego się odnosiłem:
    >
    > "
    >
    > To też jest tylko taka figura retoryczna bez przełożenia praktycznego i
    > można to bardzo łatwo wykazać. Mam?"
    >
    > Miałeś łatwo wykazać, że figura retoryczna i odpuszczanie
    > funkcjonariuszom państwa bezprawnego szykanowania grup obywateli nie
    > będzie w praktyce prowadzić do powtórzenia tego bezprawia z wyższą siła.
    > Ty twierdzisz że to praktycznie nie możliwe, ja mówię, że jesteśmy tego
    > świadkiem - od kilku lat z każdym rokiem to bezprawie i bezczelność
    > władzy systematycznie rosnie.

    Nie, miałem wykazać, że to figura retoryczna za którą nie idą konkretne
    czyny - przeczytałem tu, ze żadna różnica, czy bałwan czy masowy protest
    z pałowaniem uczestniczek, więc rozumiem trzeba doprowadzić do sytuacji
    gdy krawężnik spałuje nas za bałwana, bo przecież nie wolno odpuszczać.

    --
    Marcin