  • Data: 2021-01-23 13:13:12
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Serio wątpisz, że się zdarzają?
    > https://youtu.be/rmTHk3sxSUA

    Takich filmików w sieci jest masa, ale ja szukałem takich, gdzie
    zachowanie rowerzysty powoduje kolizję samochodów. Pamiętam taki, ze
    nieoświetlony rowerzysta spowodował, ze kobieta, która go w ostatniej
    chwili zobaczyła chcąc uniknąć rozjechania idioty uderzyła w barierki,
    ale nie mogłem znaleźć. Takich zdarzeń zresztą jest sporo, tyle, że
    wówczas rowerzysta najczęściej korzystając z okazji opuszcza "po
    angielsku" miejsce zdarzenia.

    --
    Robert Tomasik