  • Data: 2021-01-23 13:36:23
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ bardzo interesuje. Po prostu uznaję, ze skoro opublikowano, to jest
    > zgodne z prawem (bo samo stanowi prawo),

    Jak ci się udało to uznać, skoro to nie ty jesteś od rozstrzygania?

    > a od stwierdzania niezgodności
    > z prawem opublikowanego urzędowo prawa są inne organa.

    No i stwierdziły, ale ty masz to w dupie, bo uznałeś, że nie stwierdziły.
    Czyli uważasz, że od stwierdzania zgodności z prawem jesteś ty, a od
    stwierdzania niezgodności są inne organa. To logiczne.

    https://opole.wyborcza.pl/opole/7,35086,26696988,pol
    icja-chce-ukarania-nastolatka-ktory-przemawial-na-st
    rajku.html

    "Policja chce ukarania nastolatka, który przemawiał na Strajku
    Klimatycznym. Powód? Niszczenie środowiska... megafonem"

    Niech się gówniarz tłumaczy przed sądem, że nie niszczył środowiska
    megafonem, bo to nie policjant jest od rozstrzygania.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr