eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIstotna naprawa - gwarancja od nowa?Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
  • Data: 2019-08-05 14:35:12
    Temat: Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 05.08.2019 o 13:59, Budzik pisze:
    >
    >>> Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie
    >>> (wymiana wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem
    >>> od nowa gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak
    >>> przy zakupie?
    >>> Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok
    >>> ekstra (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu
    >>> istotnej naprawy upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi,
    >>> iż nie obowiązuje w tym przypadku 3 lata gwarancji.
    >>> Jak jest faktycznie?
    >> Gwarancja mówi, ze przez 3 lata będziesz miał działający sprzęt bez
    >> twoich kosztów na ewentualne naprawy.
    >> Więc skąd pomysł na jakieś dodatkowe terminy?
    > A skąd wiadomo co jest napisane w omawianej gwarancji?
    > Gwarancja to przecież dobrowolne świadczenie sprzedawcy i to on okresla
    > jego warunki.
    >
    Myślę, że wiadomo to z postu pytającego. Oczywiście możemy założyć, że
    kłamał, no ale wówczas to on ryzykuje otrzymaniem złej odpowiedzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1