eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIstotna naprawa - gwarancja od nowa? › Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
  • Data: 2019-08-05 13:59:58
    Temat: Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    >> Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie
    >> (wymiana wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem
    >> od nowa gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak
    >> przy zakupie?
    >>
    >> Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok
    >> ekstra (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu
    >> istotnej naprawy upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi,
    >> iż nie obowiązuje w tym przypadku 3 lata gwarancji.
    >>
    >> Jak jest faktycznie?
    >>
    > Gwarancja mówi, ze przez 3 lata będziesz miał działający sprzęt bez
    > twoich kosztów na ewentualne naprawy.
    > Więc skąd pomysł na jakieś dodatkowe terminy?

    A skad wiadomo co jest napisane w omawianej gwarancji?
    Gwarancja to przeciez dobrowolne swiadczenie sprzedawcy i to on okresla
    jego warunki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1