eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIstotna naprawa - gwarancja od nowa? › Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
  • Data: 2019-08-05 23:32:22
    Temat: Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-08-05 o 17:00, piotrus pisze:
    > W dniu 2019-08-05 o 15:06, Marcin Debowski pisze:
    >
    >> Trzeba by wiedzieć jak dokładnie sformułowano warunki tej gwarancji w
    >> odniesieniu do tego 1 ekstra roku. Zeskanuj i wystaw gdzieś to
    >> pomyślimy, choć prawdę mówiąc wątpie. Skoro gwarant coś nazwał gwarancją
    >> (2 lata), a coś dla odróżnienie inaczej, to to drugie gwarancją raczej
    >> nie jest.
    >
    >
    > W karcie gwarancyjnej producenta jest 2 lata, ale jedyny polski serwis
    > (i przedstawiciel producenta) twierdzi że dla tego modelu urządzenia
    > jest specjalna gwarancja 3 letnia. Potwierdzili to kilkukrotnie w
    > korespondencji do mnie - "gwarancja producenta 3 letnia międzynarodowa",
    > "Dodatkowy 3 rok gwarancji, którą producent udzielił  jest  formą pro
    > konsumencka", Na zakupiony sprzęt producent udziela 2 lat gwarancji + 1
    > rok ekstra".

    Masz to na papierku, czy tylko tak Ci powiedział?


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1