eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIstotna naprawa - gwarancja od nowa?Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
  • Data: 2019-08-05 14:39:12
    Temat: Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 05.08.2019 o 12:20, piotrus pisze:
    > Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie (wymiana
    > wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem od nowa
    > gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak przy zakupie?
    > Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok ekstra
    > (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu istotnej naprawy
    > upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi, iż nie obowiązuje w
    > tym przypadku 3 lata gwarancji.
    > Jak jest faktycznie?

    Gwarancja jest umową pomiędzy producentem, a nabywcą. Producent
    zagwarantował, że urządzenie będzie działało przez 3 lata. 3 lata po
    zakupie urządzenia w sklepie umowa ta przestaje Was wiązać - chyba, ze
    tam jest coś innego napisane, o czym nie napisałeś. Jak producent to
    będzie naprawiał, to już jego sprawa. Mnie przykładowo kiedyś GARMIN
    wymienił po prostu cały odbiornik i nawet nie bawili się w starą
    obudowę. Dostałem nowe zapieczętowane urządzenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1