  • Data: 2021-02-13 04:24:31
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W niektórch miejscach obejmuje to brak prawa do życia albo nietykalności
    > cielesnej:(

    > Prawnie? W mojej ocenie narusza to równość obywateli wobec prawa. Ale TK
    > (jeszcze jak istniał) był innego zdania. Zresztą TK znany był z różnych
    > logicznych fikołków.

    A służby wojskowej? :)

    > Prawdę mówiąc nie wydaje mi się, żeby bycie gejem w polsce -
    > przynajmniej nie tej powiatowej było już jakąś tragedią - nie wiem kiedy
    > wyjechałeś, ale sporo się chyba od tego czasu zmieniło.Choć pewnie w
    > szkole mają pod górkę, ale to akurat od prawa nie zależy.

    Doniesienia prasowe kapią anty-gejowskości, policjanci nabijający się
    z aresztowanych gejów, strefy wolne od pedałowania, oficjalne uchwały
    rad gmin typu strefa wolna od lgbt, bojówki narodowców napadające na
    pokojowe i bynajmniej nieseksualne manifestacji... tego kiedyś nie było.
    Młodzi w Polsce są coraz bardziej kosmopolityczni i tolerancyjni,
    przynajmniej w dużych miastach, jednocześnie wyrażnie postępuje albo
    polaryzacja poglądów, albo ich uwidocznienie.

    "U mnie" w ogóle tematów takich nie ma. Jedyne co o gejach przedostaje
    się do oficjalnego obiegu to batalie sądowe, na które niektórzy geje się
    decydują, aby znieść wspomnianą penalizacje stosunków homoseksualnych,
    oraz trochę związanych z kwestiami adopcyjnymi. W tym samym czasie
    funkcjonują gejowskie bary, czy inne miejsca, i zasadniczo można bez
    większego problemu żyć i pracować będąc gejem w tym i z partnerem. Ba,
    zdarzają się przpadki, że rząd daje pozwolenie na pobyt zagranicznej
    parze homoseksualnej jeśli ich małżeństwo zostało zawarte w kraju
    dopuszczającym takie małżeństwa. Wyobrażasz sobie coś takiego pod
    rządami pisu?

    > Musi być tak żeby było widać, żeby powodowało reakcję, dyskusję i
    > zauważenie. Skoro tak się dzieje, to znaczy że robią to dobrze;)

    To jest wyłącznie taka figura retoryczna, bo de facto mówimy o tym, jak
    daleko przesunięty jest suwak. Wybijanie szyb i oblewanie farbą
    powodowałoby większą reakcję i jeszcze większe dyskusje. MZ homofobów
    przekonuje się pokazaniem, że są to ludzie jak oni, a nie jakaś pół-naga
    pląsająca zgraja - a taki zapewne mają tego odbiór.

    > NIe - lgbty robią swoją robotę dobrze. Wszyscy już wiedzą kto to,
    > przebili się do świadomości społeczeństwa, ich flagi wiszą w oknach,
    > symbole pojawiają się na każdym prawie proteście, w każdym serialu jest
    > jeden gej. Być może nie jest to dobrze dla reszty protestów, do których
    > się podłączają, ale z ich punktu widzenia robią to doskonale. Możesz się
    > z nich śmiać (mnie też śmieszy, że w serialach jest nadprodukcja gejów i
    > murzynów), ale robią to dobrze i za jedno pokolenie ktoś kto nie lubi
    > gejów będzie traktowany jak antysemita dzisiaj;)

    To wszystko byłoby równie skuteczne i widoczne bez parad seksualnych.

    --
    Marcin