  • Data: 2021-02-13 04:06:35
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-10, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Jako hetero wolisz parady ociekające hetro seksem? (karnawał w Rio i
    > podobne)
    > I nie rozumiem do końca zastrzeżenia. Skoro ci się jakiś seks nie
    > podoba, nie bierz w nim udziału. Nie ma obowiązku oglądać parad gejów
    > ani zresztą jakichkolwiek.

    Nie rozpatruję tego w ogóle z poziomu czy mi się podoba czy nie, a z
    poziomu potencjalnego wpływu takich parad na bardziej konserwatywną
    część, tu naszego społeczeństwa. Jakbyśmy omawiali problem wyzwolenia
    seksualnego w jakiśm mega ortodoksyjnym społecześntwie, to
    kwestionowałbym także organizowanie parad seksualnych heteroseksualnych
    jako sposobu na przełamanie uwarunkowań spoleczno-religijnych.

    --
    Marcin