  • Data: 2021-02-13 07:40:18
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A służby wojskowej? :)

    Sama instytucja służby wojskowej za darmo w czasie pokoju imho pod coś
    by pewnie podpadała. A co do równouprawnienia - to do fikołka brakuje,
    żeby wszyscy szli na komisję i babom dawali E:P

    > Doniesienia prasowe kapią anty-gejowskości, policjanci nabijający się
    > z aresztowanych gejów, strefy wolne od pedałowania, oficjalne uchwały
    > rad gmin typu strefa wolna od lgbt, bojówki narodowców napadające na
    > pokojowe i bynajmniej nieseksualne manifestacji... tego kiedyś nie było.

    Z drugiej strony tęczowych flag w oknach ani gejów nie kryjących się z
    tym na ulicy też nie było. Co do stref wolnych od lpg to jak napisałem
    domena polski powiatowej, kulsony przypierdalają się nie do gejów jako
    takich a wszyskich co protestują przeciw rządowi. Narawdę - nie wiem jak
    jest na prowincji ale w dużych miastach nikt już afery nie robi jak geja
    zobaczy.

    > że rząd daje pozwolenie na pobyt zagranicznej
    > parze homoseksualnej jeśli ich małżeństwo zostało zawarte w kraju
    > dopuszczającym takie małżeństwa. Wyobrażasz sobie coś takiego pod
    > rządami pisu?

    Pozolenie na pobyt? Raczej tak.

    > To jest wyłącznie taka figura retoryczna, bo de facto mówimy o tym, jak
    > daleko przesunięty jest suwak. Wybijanie szyb i oblewanie farbą
    > powodowałoby większą reakcję i jeszcze większe dyskusje.

    A parady w lesie mniejsze. Prawa nie łamią. Swoje zdanie już wyraziłem -
    jak chcesz robić "protest" to musi być zauważalny i oczekiwanie, że ktoś
    będzie protestował tak żeby go nie było widać jest irracjonalne:P

    > MZ homofobów
    > przekonuje się pokazaniem, że są to ludzie jak oni, a nie jakaś pół-naga
    > pląsająca zgraja - a taki zapewne mają tego odbiór.

    Moim zdaniem nie chodzi o homofobów bo ich raczej nie zreformujesz, a o
    powszechną i jasną akceptację reszty. Tak żeby wstyd to było być
    homofobem a nie gejem:P I trzeba przyznać że dobrze im idzie.
    Przynajmniej ja to tak odczytuję.

    > To wszystko byłoby równie skuteczne i widoczne bez parad seksualnych.

    Od czegoś musieli zacząć. Gdyby nie to pierwotne pojawienie się
    mniejszości seksualnych na ulicach to po prostu dalej nie byłoby tematu
    - gdzieś tam sobie by żyli w ukryciu i zawsze byłaby odpowiedź, że
    przecież sobie żyją i po co w ogóle cała dyskusja. Tak samo było z
    rowerzystami. Dopóki nie było mas krytycznych to nie było rowerzystów. A
    po jakimś czasie okazało się że można robić ścieżki z asfaltu i nie od
    ekierki. A wcześniej to te postulaty to były jakieś kosmiczne fanaberie.

    BTW - temat antysemityzmu też byłby dziś inaczej postrzegany, gdyby nie
    holokaust. Po prostu potrzebne jest wydarzenie które powoduje
    zaistnienie problemu w świadomości publicznej. A do tego potrzeba żeby
    problem był widoczny. No i stali się widoczni właśnie na tych paradach.

    --
    Shrek