  • Data: 2021-02-13 13:36:29
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc kurna problem jest jakby poważnieszy,

    Odkąd nie ma poboru to taki bardziej teoretyczny niż poważny:P

    > Polska powiatowa to nadal istotna część Polski,

    No fakt - są trochę do tyłu...

    > a te wszystkie bojówki
    > to chyba nie tylko z powiatów pochodzą?

    Bo ja wiem. Jakoś po warszawie biegaja julki z tęczowymi flagami i to
    raczej policja je bije niż bojówki. Raz im się udało w tłum wbiec i
    narobić trochę kipiszu. Za drugim razem to już wpierdol od antify
    obskoczyli bo okazało się że mocni to przeciw ludziom co normalnie
    przyszli pokojowo protestować. Tradycyjnie zresztą pod palmą;)

    > Steven dostaje w Polsce pracę i przeprowadza się do Polski z
    > mężonem Henrykiem. Jesteś pewien, że polski rząd uzna moc prawną małżeństwa
    > Stevena i na tej podstawi udzieli prawa pobytowego Henrykowi?

    Raczej nie. Zrozumiełem że po prostu każdy z osobna pobyt dostał. Nie
    chce mi się śledzić gdzie siedzisz, ale obstawiam, że henryk miał dobry
    zawód i po prostu przyjechał do roboty ze stefanem;)

    > No ale odnieś się do tego suwaka, bo skoro czym więcej mówią i dyskutują
    > tym lepiej to może jednak lepiej aby łamali prawo i to możliwie
    > spektakularnie? Oj wtedy by dopiero mówili.

    To twoje zdanie. Moje już wyraziłem. Robią swoje akcje zgodnie z prawem
    tak żeby było widać. Robią to skutecznie. Można polemizować, że może
    lepiej ominąć prawo i na przykład skuteczniej jest zajebać pół miliona
    niż chodzić do pracy, no ale... ;)

    > Homofobów, faktycznie złe słowo, choć zawarte w podzbiorze. Powiedzmy,
    > nieprzekonanych do praw do małżeństw, adopcji, innych.

    Mnie osobiście nie przekonali ani do małżeństw (choć część praw bym im
    przyznał - dziedziczenie, możliwość decydowania w przypadku pobytu w
    szpitalu analogicznie jak w przypadku małżeństw itp) ani do adopcji. No
    ale przemyśl to. Mamy dwóch gejów - w sensie nie parkę ale dwóch
    zupełnie oddzielnych.

    Jeden dajmy na to robert. A niech będzie konkretnie że biedroń, żeby nie
    było że inny robert;) Nie wstydzi się, wręcz się ze swoją gejowością
    obnosi, starając się zrobić z niej atut w polityce żeby cos tam przy
    okazji korzyści własnej dla gejów i innych lgbt wywalczyć.

    Drugi dajmy na to jarosław. Ze swoim "pedalstwem" się ukrywa, żeby ludzi
    nie wkurwiać, bo mu słupki pospadają w konserwatywnym prawicowym
    społeczeństwie. Żeby się lepiej maskować próbuje zdyskredytować i
    prześladować innych gejów.

    Który więcej ludzi przekonał? Stawkę komplikuje troszeczkę niegdysiejszy
    poseł grodzki;):P

    > I musieli epatować gejowskim seksem aby temat zaistniał? Nie mogli tak
    > po prostu połazić pod tęczowymi flagami?

    Jak słusznie zauważyłeś mogli też coś wybuchnąć albo chociaż podpalić a
    jak nie to ostatecznie szyby powybijać:P

    > A Julki napierają w ubraniach, bo jest zima, ale jakby było lato to
    > powinny najlepiej półnago?

    Wzrosła by oglądalnośc;)

    > Wiem, że odpowiedź jest tu niejednoznaczna,
    > ale nie mogę rozwinąć bo zaraz zjawi się Jacek.

    A co z nim - gej?

    --
    Shrek