  • Data: 2021-02-13 14:30:08
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > I musieli epatować gejowskim seksem aby temat zaistniał? Nie mogli tak
    > po prostu połazić pod tęczowymi flagami?

    Może to "epatowanie" to tylko złudzenie?
    Media po prostu wyłapują takie incydenty i tylko na nich się skupiają?

    Dehnel, pisarz, jeden z bardziej znanych, który nie kryje się, że jest
    gejem pisał, że jak organizują jakieś demonstracje czy coś takiego, to
    ochrona reaguje na takich delikwentów i usuwa. Problem w tym, że usuwa
    po zaistnieniu incydentu, bo nie da się inaczej z przyczyn oczywistych.
    Ale to nadal jednak pojedyncze przypadki, a u prawactwa wyobraźnia idzie
    w ruch i się nakręcają jak to geje epatują seksem. Przynajmniej w Polsce.

    Nie będę oczywiście zaprzeczał, że widziałem też przekazy medialne z
    paradami, gdzie faceci w jakichś dziwnych różowych ubrankach z piórkami
    w dupie skaczą w rytm muzyki itd. Nie neguję tego. Ale krzywdy tym
    nikomu nie robią.
    I to chyba wciąż margines w tym środowisku. Tak jak marginesem są faceci
    hetero przebierający się w kobiece ciuszki, czy udający niemowlaki.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/marsz-rownosci-w-bia
    lymstoku-jacek-dehnel-opisuje-zdarzenia-na-marszu/nh
    m5gkj

    " i co jakiś czas wracał do tego, co widział na marszu, co najbardziej
    utkwiło mu w pamięci. Kobieta z trzy-, czteroletnim może dzieckiem,
    któremu układała obie maleńkie rączki w faki, mówiąc ,,Ucz się!", po czym
    skandowała: ,,Wy-pier***! Wy-pier***"."

    Warto przeczytać całą relację i zadać sobie pytanie, czy świecący
    publicznie półdupek jakiegoś geja to prawdziwy problem.

    Pozdrawiam
    Piotr