    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <3n3bmfwpmzq6$.14m7c7uh0qspm.dlg@40tude.net>
    <q5hcsd$ntl$3@node2.news.atman.pl>
    <w...@4...net>
    <q5iejf$v5p$2@node2.news.atman.pl>
    <5c7d4d42$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5jl3h$1q9$3@node2.news.atman.pl>
    <5c7e5521$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5lnk2$u8v$2@node2.news.atman.pl>
    <5c7ec65f$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5mjea$t5j$2@node1.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 5 Mar 2019 21:04:02 +0100

    W dniu 05.03.2019 o 20:42, Shrek pisze:

    > Odnoszę wrażeniem, ba, jestem pewny, że nie wiesz jak działa
    > współczesny system CCTV. Współczesny to znaczy mniej więcej od
    > dekady. A o takich rozmawiamy.

    Wiesz, ze muszę Ci przyznać rację? Nigdy się głębiej nawet nad tym nie
    zastanawiałem, jak on dokładnie te dane zapisuje, bo jest mi to zbędne.
    problem inżynierski, jaki mam do pokonania, to zabezpieczenie tego do
    sensownej formy. Jeśli rejestrator działa, to przeważnie da się to
    wywlec w sposób przez producenta przewidziany, a to nie jest problem.

    Problem jest, jeśli rejestrator nie działa, albo go wręcz nie ma. I
    wówczas zaglądam na dysk. I dalej niespecjalnie mnie interesuje, jak to
    się stało, że na tym dysku jest to, co tam jest. Mnie interesuje, jak to
    wywlec i tyle.

    > Tu nie ma przesyłamy w strumieniu z kamery (bo inaczej się w technice
    > IP nie robi) a potem rozkodowujemy to w DVRze i składujemy w jakiś
    > abstrakcyjny sposób - dostajesz strumień, zapisujesz strumień a
    > oprogramowanie DVR tylko tym procesem zarządza. Ba - nawet jak masz
    > dwie jakości (na przykład niską ilośc klatek normalnie i 25/s w
    > alarmie to... kamera wystawia na ogół po prostu dwa strumienie).

    Ale mnie nie interesuje, co wystawia kamera. niech sobie to wysyła nawet
    w rar, czy zip. Mnie interesuje, co jest na nośniku. O tym,
    dyskutowałem. Bo ewentualnie chcesz to z nośnika usuwać, a nie z kabla
    kamery.

    > No właśnie - dostają strumien, wypluwają strumień i dla jak po
    > drodze rozbijają to na klatki i składają z powrotem? Mółbyś wyjaśnić
    > po co?

    Nie mam zamiaru się nad tym zastanawiać. Stwierdzam, ze kilka razy w
    życiu takie coś widziałem. Jakie to ma znaczenie, jakimi przesłankami
    kierowali się autorzy tego rozwiązania? Ufam, ze mieli swoje powody do
    tego i że były na tyle istotne, że ktoś sobie zadał trud zrobienia tego
    w ten poniekąd dziwny sposób.