  • Data: 2019-03-05 21:10:07
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale mnie nie interesuje, co wystawia kamera. niech sobie to wysyła nawet
    > w rar, czy zip. Mnie interesuje, co jest na nośniku. O tym,
    > dyskutowałem. Bo ewentualnie chcesz to z nośnika usuwać, a nie z kabla
    > kamery.

    A na nośniku jest to co wystawia kamera, czyli strumień. Ewentualnie
    zaszyfrowane (ale nie ma to nic wspólnego z dekodowaniem ze strumienia).

    > Nie mam zamiaru się nad tym zastanawiać. Stwierdzam, ze kilka razy w
    > życiu takie coś widziałem.

    Z całym szacunkiem, bądź przy jego braku - twoje słowa są nic nie warte
    - już nie raz pokazałeś, że jak walniesz bzdurę, to będziesz jej bronił
    jak niepodległości. Jak mam do wyboru, "że coś w życiu widziałeś" i na
    podstawie tego twierdzisz, że "większość profesjonalnych stystemów..."
    kontra standardy przemysłowe, to nie mam żadnej wątpliwości kto nie ma
    racji:P

    Shrek