  • Data: 2019-03-05 20:42:03
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odnoszę wrażenie, że piszesz o dwóch rożnych rzeczach nie dostrzegając
    > tego.

    Odnoszę wrażeniem, ba, jestem pewny, że nie wiesz jak działa współczesny
    system CCTV. Współczesny to znaczy mniej więcej od dekady. A o takich
    rozmawiamy.

    > Ja nigdy nie twierdziłem, że przesyłane są jpg, tylko, że w
    > niektórych rozwiązaniach obraz jest na nośniku zapisywany w jpg i
    > macierzy pozwalającej na odnalezienie odpowiedniej ramki.

    Nie w niektórych a "w większości". Jak zwykle na czymś się nie znasz i
    uważasz się za eksperta.

    Tu nie ma przesyłamy w strumieniu z kamery (bo inaczej się w technice IP
    nie robi) a potem rozkodowujemy to w DVRze i składujemy w jakiś
    abstrakcyjny sposób - dostajesz strumień, zapisujesz strumień a
    oprogramowanie DVR tylko tym procesem zarządza. Ba - nawet jak masz dwie
    jakości (na przykład niską ilośc klatek normalnie i 25/s w alarmie to...
    kamera wystawia na ogół po prostu dwa strumienie).

    > Mnie chodzi o
    > sposób przechowywania tych danych, bo one na zewnętrzny nośnik też
    > wyprowadzają strumień.

    No właśnie - dostają strumien, wypluwają strumień i dla jak po drodze
    rozbijają to na klatki i składają z powrotem? Mółbyś wyjaśnić po co?

    Shrek