  • Data: 2009-06-13 14:05:39
    Temat: Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "anna" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do odpowiedzi właściciela sklepu, to nie znając jej dokładniej treści
    > tylko mogę zasygnalizować, ze być może wyczerpuje ona sama sobą znamiona
    > przestępstwa zmuszania do określonego zachowania - czyli popularnie
    > szantażu.

    Wlasnie tak to odczuwam. W kazdym razie wlasciciel napisal dokladnie tak:
    "To my mozemy skierowac sprawe do sadu poniewaz maz pani demonstrowal uzycie
    sily fizycznej wobec mnie, a pani wyzywala mnie od oszustow i zlodzieji w
    obecnosci pracownikow firmy, klientow i przedstawicieli handlowych bedacych w
    firmie."
    Wszystko to nieprawda. W sklepie obecny byl tylko wlasciciel, ja, moj maz i
    jeden pracownik. Nie bylo ani klientow, ani zadnych innych osob. Maz sie w ogole
    nie odzywal, tylko ja probowalam wyjasnic wlascicielowi, ze towar jest wadliwy,
    czego nie chcial uwzglednic i nie uwzglednil. Nieprawda tez jest, zewyzywalam
    wlasciciela od oszustow i zlodzieji. Mysle, ze najwyrazniej chce mnie
    zastraszyc, abym odstapila od roszczenia gearancyjnego.
    Co panstwo prawnicy radziliby w tej sytuacji? Dac sobie z tym spokoj, wniesc
    sprawe tylko dotyczaca wadliwego towaru czy tez wniesc takze sprawe szantazu?
    Dodam, ze wartosc wadliwego towaru to 500zl.
    anna