eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFalszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepuRe: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
  • Data: 2009-06-13 19:57:02
    Temat: Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "anna" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6069.00000b8e.4a33b233@newsgate.onet.pl...
    >> Co do odpowiedzi właściciela sklepu, to nie znając jej dokładniej treści
    >> tylko mogę zasygnalizować, ze być może wyczerpuje ona sama sobą znamiona
    >> przestępstwa zmuszania do określonego zachowania - czyli popularnie
    >> szantażu.
    >>
    > Wlasnie tak to odczuwam. W kazdym razie wlasciciel napisal dokladnie tak:
    > "To my mozemy skierowac sprawe do sadu poniewaz maz pani demonstrowal
    > uzycie
    > sily fizycznej wobec mnie, a pani wyzywala mnie od oszustow i zlodzieji w
    > obecnosci pracownikow firmy, klientow i przedstawicieli handlowych
    > bedacych w
    > firmie."
    > Wszystko to nieprawda. W sklepie obecny byl tylko wlasciciel, ja, moj maz
    > i
    > jeden pracownik. Nie bylo ani klientow, ani zadnych innych osob.
    Ale może twój mąż "demonstrował siłę" nie odzywając się ?
    Może przedstawiciel handlowy siedział na zapleczu a twój krzyk wypłoszył
    innych klientów, albo Ty wściekła ie zauważyłaś że byli ?

    --
    PawełJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1