eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFalszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepuRe: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
  • Data: 2009-06-13 14:35:08
    Temat: Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "anna" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Napisał w odpowedzi, że nie uwzględnia reklamacji, bo... ?
    >
    Bo "odebrala pani towar bez zastrzezen".
    Rzecz jest jednak w tym, ze to, ze towar jest wadliwy okazlo sie (i okazac sie
    moglo) dopiero po jego uzyciu. Chodzi o farbe. Dopiero po nalozeniu jej na
    scianie okazalo sie, ze jest wadliwa. Kupilam u niego kilka puszek tej farby i
    po uzyciu jednej od razu chcialam pozostale oddac. Nawet godzilam sie na to,
    zeby zwrocil mi pieniadze tylko za te nienaruszone. Nie chcial o tym nawet slyszec.
    anna


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1