  • Data: 2009-06-13 21:05:43
    Temat: Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anna" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6069.00000bd6.4a341173@newsgate.onet.pl...
    > Nie chcialam na pozcatku zasmiecac watku niepotrzebnymi (moim zdaniem)
    > szczegolami. Teraz widze, ze moga byc istotne. A zatem, pelny tekst pisma
    > wlasciciela sklepu brzmi:
    > "Jeszcze raz podkreslamy, ze odebrala pani towar bez zastrzezen.
    > Straszenie Sadem Grodzkim jest z pani strony nieuzasadnione. To my
    > mozemy skierowac sprawe do sadu poniewaz maz pani demonstrowal uzycie
    > sily fizycznej wobec mnie (pani uspokoila meza). Pani wyzywala mnie od
    > oszustow i zlodzieji w obecnosci pracownikow firmy, klientow i
> [...]

    Podtrzymuję moją opinię, ze nie są to groźby karalne w rozumieniu prawa
    karnego. Szanse na wygranie przez Ciebie procesu przed sądem uzależnione
    jest od możliwości udowodnienia, co zamawiałaś. jeśli istnieje próbka i da
    sie wykazać, że to wg niej miało być wykonane, to moim zdaniem fakt odbioru
    tu niczego nie zmienia. Farba była w wiaderku płynna i na tej podstawie nie
    sposób rozpoznać, czy po wyschnięciu bedzie matowa, czy płyszcząca.