eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFalszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu › Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
  • Data: 2009-06-13 14:48:58
    Temat: Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    anna wrote:
    >> Napisał w odpowedzi, że nie uwzględnia reklamacji, bo... ?
    >>
    > Bo "odebrala pani towar bez zastrzezen".

    No to droga formalna, np. rzecznik praw konsumenta itp., bo do
    reklamacji się nie ustosunkwał

    > Rzecz jest jednak w tym, ze to, ze towar jest wadliwy okazlo sie (i okazac sie
    > moglo) dopiero po jego uzyciu. Chodzi o farbe. Dopiero po nalozeniu jej na
    > scianie okazalo sie, ze jest wadliwa. Kupilam u niego kilka puszek tej farby i
    > po uzyciu jednej od razu chcialam pozostale oddac.

    A przepraszam, jak objawia się ta wadliwość farby? Jaka farba i jaka
    ściana? Czy farba gotowa, czy np. koloryzowana wg zamówienia?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1