  • Data: 2006-12-13 09:04:45
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    ------------------------ CROSSPOST dzieci, prawo
    ------------------------

    Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:eln2sl$de0$1@atlantis.news.tpi.pl

    do grupy dyskusyjnej news:pl.soc.dzieci ...

    > "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@u...gazeta.pl>
    > napisał w news:125w9j94oxece.skds9a4jk440.dlg@40tude.net...

    > Nie wiem, czy to jest proceduralne, ale wychowawczyni
    > zabrała dziecko do siebie na noc.

    OIMW, nie jest. I w żadnym razie nie powtarzajcie tego
    numeru. Nie wiem, jakie mogą być konsekwencje, ale mam
    wrażenie że poważne. Dzwońcie na policję -- i niech już
    oni się martwią o pogotowie opiekuńcze i ewentualne
    poszukiwanie zaginionych rodziców.

    Cross-post na *.prawo -- myślę że to lepsze miejsce
    na podobne pytania...

    Maciek