  • Data: 2006-12-13 10:52:46
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:elol2v$rtg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Z drugiej strony mogłoby dojść do przegięcia w tę stronę, że pół wsi
    > miałoby upoważnienie do odebrania dziecka z przedszkola :-)
    Aż tak wielu osobom nie ufam w tej kwestii.

    > Nie rozumiem tylko tego jednego, że w godzinach funkcjonowania przedszkola
    > wychowawca dziecka jest cacy, a już potem be. Przecież on by nie zabierał
    > dziecka siłą i dla celów niecnych, ale po to, żeby się ta mała sierotka
    > nie szwędała po urzędach.

    Ja nie uważam, że po 17:00 czar pryska i pani Małgosi z maluchów wyrastają
    długie zęby i szpony, twarz pokrywa się futrem, a w oku pojawia się
    morderczy błysk ;-) Po prostu zdaje się, że ona nie ma prawa zabrać dziecka
    do siebie i cośtam ryzykuje postępując w ten sposób. No, chyba, żeby
    upoważnienie wypisać też przedszkolankom. Ale to się robi już 3/4 wsi...

    pozdrówka
    Karolina